Terbaru Dari Kami!!!!

Terbaru Dari Kami!!!!
Dapatkan buku terbaru kami. Click untuk beli dari Lazada atau WA 013-5336411 (Pak Ya) / 017-2542373 (Syahril)

PENGUMUMAN!!!!

PENGUMUMAN!!!!
Terlepas nak baca Luahan 1 -50. Dapatkan ia dari LAZADA. Click pada BUKU

Luah Bicara 92

Seperti tersedar dari lena yang panjang, begitu aku tersedar betapa lamanya aku tidak menulis. Terlalu lama. Aku seolah-olah hilang kemampuan menulis. Hilang daya fikir. Hilang tumpuan dan pelbagai kehilangan termasuk hilang peminat atau orang2 yang meminati atau mengikut tulisanku. 
Apa yang berlaku sebenarnya? Sebenarnya aku kehilangan momentum. Ini gara2 handphone aku rosak dan terpaksa di"reformat" yang menyebabkan 100 tulisan ku atas nama Tulisan dan 92 tulisanku atas nsma

No comments:

Post a Comment

Luah Bicara 97

Sebentar tadi aku membuka YouTube. Mendengar  saranan seorang Dato' yang agak popular dan kontraversi terhadap PM. Katanya PM pun dah di...